utorok 18. augusta 2015

About me


Welcome to my blog !

CONTACT : vrabka.style@gmail.com  

Vitajte na mojom blogu !
Volám sa Michaela. Pochádzam zo stredného Slovenska. V mojom voľnom čase rada píšem, čítam knižky, vytváram nové vecičky, športujem, chodím do prírody, cestujem a spoznávam nové kultúry. Tieto som sa rozhodla aj študovať na vysokej škole v odbore Európske kultúrne štúdia. Milujem vodu, more, slnko a kopu drobných maličkostí, ktoré mi vedia spríjemniť život a vytvoriť úsmev na tvári.

Už keď som bola malá a cestovala som niekde s rodičmi a so sestrou vždy som sa veľmi tešila na novú krajinu, nové dobrodružstvá, zážitky a na to, že zažijem niečo nové. Odkedy sa môj ocino odsťahoval do Londýna sa veľmi veľa vecí zmenilo, ale vďaka tomu som mala  možnosť každé letné aj zimné prázdniny tráviť v Londýne v Anglicku. Londýn sa preto pre mňa stal druhým domovom.
Vždy som som sa vrátila domov na Slovensko som mala pocit, že aj keď milujem svoje rodné Slovensko, akoby mi niečo chýbalo. Najskôr som nevedela prísť nato, že čo. Prišla som na to vďaka tomu, že som mala možnosť stráviť jeden celý semester bakalárskeho štúdia v Nemecku, kde som študovala môj odbor. Chýbal mi ten pocit spoznať niečo nové, zažiť kopu zážitkov a dobrodružstiev. Pocit toho, že za každými dverami ma čaká niečo nové. Naučila som sa, že musím prekonávať svoj strach z neznáma.

Na svojom blogu Vrabka Style by som chcela publikovať a sprostredkovávať vám moje zážitky, fotografie, pocity, zaujímavosti, rady, ponaučenia a mnoho iného. Rada sa o svoje skúsenosti a zážitky podelím s celým svetom, pretože inak by mi to bolo zbytočné. Som rada, že ste sa na chvíľu zastavili a našli si čas na môj blog. :) 

Krajiny, v ktorých som doteraz žila: Slovensko, Anglicko (Londýn), Nemecko (Bamberg) 

Krajiny, ktoré som doteraz navštívila nájdete na : My travel map.

Verím, že počet týchto krajín sa bude neustále zväčšovať a ja sa budem mať vždy o čo s vami deliť :)

KONTAKT : vrabka.style@gmail.com 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára